Tikiksen 6 kuukauden treeniohjelma JATKO

Junnaavatko salituloksesi paikallaan eikä lihas oikein tunnu "tarttuvan"? Kulje unelmakroppaa kohti edistyneillä tekniikoilla ja tehoravinnolla! Aloita systemaattinen treenaus tänään - ei enää arvailuja eikä kokeiluja!"
Kyllä, haluan mukaan!

tikiksen 6 kuukauden treeniohjelma jatko

Junnaavatko salituloksesi paikallaan eikä lihas oikein tunnu ”tarttuvan”? Kulje unelmakroppaa kohti edistyneillä tekniikoilla ja tehoravinnolla! Aloita systemaattinen treenaus tänään – ei enää arvailuja eikä kokeiluja!

saliohjelma + ruokavalio

Edistyneempien treenaajien nettivalmennus jatkaa suositun Tikiksen 6 kuukauden treeniohjelman tyylillä – saat lisää täysin uusia harjoituksia

+ bonuksena tarkkaan laadittu ruokavalio

Hinta 97 €

katso inspiraatioksi traileri

Onko sinulla jo jonkin verran kokemusta salitreenistä?

Täydellistä.

Nyt saat nimittäin vieläkin monipuolisemman ja henkilökohtaisesti haastavamman treeniohjelman käyttöösi!

Lisäksi valmennus sisältää tarkkaan laaditun treeniruokavalion. (Ilman sitä lihaksesi eivät saa riittävästi polttoainetta eivätkä voi kehittyä!)

6 kuukauden treeniohjelman käyminen ennen tätä 6 kuukauden treeniohjelma JATKOa EI ole pakollista, mutta antaa hyvän pohjan.

Tämän huippuvalmennuksen avulla:

 Saat lisää lihasmassaa ja urheilullisen kropan

 Saat motivaatiota ja opit asettamaan itsellesi tavoitteita

 Opit ymmärtämään treenijaottelun perusperiaatteet

 Hyvän ulkomuodon lisäksi voit hyvin myös sisältäpäin

 Huomaat t-paidan hihansuiden kiristävän sopivasti…

…ja kaikki aivan omassa, itsellesi sopivassa tahdissa!

 Saat lisää lihasmassaa ja urheilullisen kropan

 Saat motivaatiota ja opit asettamaan itsellesi tavoitteita

 Opit ymmärtämään treenijaottelun perusperiaatteet

 Hyvän ulkomuodon lisäksi voit hyvin myös sisältäpäin

 Huomaat t-paidan hihansuiden kiristävän sopivasti…

…ja kaikki aivan omassa, itsellesi sopivassa tahdissa!

Kuulostaako jokin näistä tilanteista epäilyttävän tutulta:

 Olet käynyt salilla jo jonkin aikaa mutta et ole noudattanut treeniohjelmaa?

 Olet noudattanut treeniohjelmaa, mutta jostain syystä tuloksia saamatta?

 Treeni tuntuu kulkevan, mutta ruokavaliosi on retuperällä (jolloin osa treenistä valuu hukkaan)?

 Kaipaisit jo lisää tehokkaita liikkeitä sekä vaihtelua treeneihin – let’s go!

 Arvostaisit ammattilaisen tarkkaa tekniikkaohjeistusta?

 Personal trainerin palkkaaminen on mielestäsi liian kallista?

 Et ole varma, noudatatko kehityksesi kannalta optimaalista treenijaottelua?

 Olet käynyt salilla jo jonkin aikaa mutta et ole noudattanut treeniohjelmaa?

 Olet noudattanut treeniohjelmaa, mutta jostain syystä tuloksia saamatta?

 Treeni tuntuu kulkevan, mutta ruokavaliosi on retuperällä (jolloin osa treenistä valuu hukkaan)?

 Kaipaisit jo lisää tehokkaita liikkeitä sekä vaihtelua treeneihin – let’s go!

 Arvostaisit ammattilaisen tarkkaa tekniikkaohjeistusta?

 Personal trainerin palkkaaminen on mielestäsi liian kallista?

 Et ole varma, noudatatko kehityksesi kannalta optimaalista treenijaottelua?

Näyttää jokseenkin omalta elämältäsi, vai kuinka?

Jos vastasit yhteen tai useampaan kysymykseen KYLLÄ,

tämä valmennus on 100 %:n varmasti sinua varten!

Tapaa valmentajasi seuraavalle 6 kk:n matkalle:

Elmeri Rantalainen

Tikiksen valmentaja Elmeri Rantalainen on helsinkiläinen Personal trainer ja potkunyrkkeilyn maailmanmestari. Elmeri on saavuttanut loistavia tuloksia sekä itsensä että asiakkaidensa kanssa. 6 kuukauden treeniohjelma JATKO -valmennuksessa Elmeri opastaa ja näyttää mallia miten saat saliliikkeistä aivan kaiken irti!

Aino Papinniemi

Aino Papinniemi on monipuolinen Personal trainer, joka tuottaa myös sisältöä Tikiksen nettisivuille. Tämän lisäksi hän ohjaa aktiivisesti omia asiakkaitaan. Aino on vaativa PT ja haluaakin aina asiakkailtaan tuloksia niin netissä kuin face to face -valmennuksissakin.

Tässä muutama palaute valmennukseen osallistuneilta:

”Hinta-Laatu-suhde erinomainen! Ruokavalio on erittäin hyvä lisä. Monipuoliset liikkeet ja treenejä on sopiva määrä viikossa :)”

”Joskus ohjelma tuntuu liian kevyeltä ja liikkeitä liiän vähän lihasryhmää kohden. Joskus pelkoa, että lihakset eivät kehity sopuhuhtaisesti. Ei tästä kuitenkaan ollut pelkoa. Paidat ja pikkutakit kyllä käyneet vähän ahtaiksi.”

”Aivan loistava treeniohjelma, ja se tuli kuin tilauksesta. Yli vuoden verran olin tehnyt samoja toistoja vaihtelevilla painoilla, nyt oli aikakin vaihtaa ohjelmaa, jota minulla ei itseasiassa koskaan ennen ollutkaan. Ainoa negatiivinen asia on vatsalihastreenin vähyys, mutta senkin voi itse lisätä ohjelmaan. Ei siis oikeastaan mitään huonoa sanottavaa.”

”Olen taas löytänyt motivaation treenamiseen. Kiitos kuuluu teille!”

”Tämä 6 kuukauden ohjelma on ollut minulle erittäin hyvä piriste salilla käymiseen. Ohjelma tuntuu ainakin itselleni monipuoliselta ja tarpeeksi raskaalta. Nyt kun ohjelma jo puolessa välissä niin väkisinkin mieleeni on hiipinyt kysymys: mitä tapahtuu ohjelman jälkeen?”

MITÄ VALMENNUS SISÄLTÄÄ?

Valmennus sisältää treenisuunnitelman 6 kuukauden ajalle, josta näet kaikki liikkeet sekä sarja- ja toistomäärät.

Ohjelma päivittyy aina 8 viikon välein.

Tikiksen 6 kuukauden treeniohjelma JATKO -valmennuksen sisältö pähkinänkuoressa (sisältää kymmeniä videoita ja kirjallisia opasteita):

MITÄ VALMENNUS SISÄLTÄÄ?

Treeni:

Tikiksen 6 kuukauden treeniohjelma JATKOn treeniohjelma on jaoteltu seuraavasti:

– 3-jakoinen voimakestävyysjakso, viikot 1-8

– Aktiivinen lepoviikko 9

– 3-jakoinen perusvoimajakso, viikot 10-17

– Aktiivinen lepoviikko 18

– 4-jakoinen perusvoimajakso, viikot 19-26

Sinun on siis tarkoitus seurata treeniohjelmaa ohjeiden mukaisesti puolen vuoden ajan, samalla omia tarpeita ja rajoitteita herkästi kuunnellen.

ravinto:

Valmennuksen ruokavalio ei sisällä mitään kikkailuja, vaan vankkaa perusruokaa. Kaikki ainekset löydät siis takuuvarmasti omasta lähikaupastasi.

Annamme suosituksia lisäravinteisiin, mutta niidenkään hankkiminen ei ole välttämätöntä.

Myös seuraavat erikoisruokavaliot on otettu huomioon:

maidoton, gluteeniton sekä lakto-ovo.

Lisäksi:

1. Selkeät videot, joista näet liikkeiden oikeaoppisen suoritustekniikan.

2. Vinkkejä siihen, mitä tehdä lepopäivinä sekä treeniohjelman lepoviikkoina.

3. Tietoa siitä miten yhdistää aerobinen treeni lihaskuntoharjoitteluun.

4. Uutena asiana esitellään lihaskasvua tukeva ruokavalio – tai oikeastaan useita sellaisia.

5. Oma osio lisäravinteista ja vitamiineista. Mistä lisäravinteista on oikeasti hyötyä?

6. Lämmittelyvideot sekä ylä- että alakropalle. Näin saat treenistä enemmän irti.

7. Toimivan pään, treenin ja muun elämän yksi edellyttäjistä on uni. Annamme vinkkejä parempaan uneen.

8. Tavoitteen asettaminen. Mikä on sinulle oikeasti tärkeää?

9. Kysymyspalsta, missä voit kysyä valmentajalta.

Tämä kaikki vain yhden Personal training -tunnin hinnalla!

Tämän valmennusohjelman tärkeimmät erot  TIKIksen 6 Kuukauden -treeniohjelmaan:

Rakenne ja idea ovat samat: kolme eri treeniohjelmaa, joista kutakin tehdään aina 8 viikkoa ja välissä on kevennettyjä aktiivisen levon viikkoja. Ohjelmat tähtäävät yhteen ja samaan eri tekniikoin: lihasmassan kasvattamiseen.

Treenit ovat hieman haastavampia niin liikkeiltään kuin jaoiltaankin. Sekaan on heitetty hieman erikoistekniikoita ja kovaa volyymia koko vartalolle.

Tutuksi tulevat nyt supersarjat ja pyramidit, jotka lisäävät treeniisi väkisinkin intensiteettiä ja aktivoivat pääkoppaa.

Lisäksi uutena asiana valmennukseen on lisätty lihaksen kasvua tukeva ruokavalio, jonka voit tulostaa vaikka jääkaappisi oveen oleellisista asioista muistuttamaan.

Ravinto on kehon muokkaamisessa hyvin tärkeä osa-alue. Oikealla ruokavaliolla saat huiman boostin lihaskasvuun varsinkin, jos et ole aikaisemmin asiaan kiinnittänyt juurikaan huomiota. Myös erikoisruokavaliot on otettu huomioon!

Usein kysytyt kysymykset

Kauanko treeniohjelma kestää?
Ohjelma kestää 6 kuukautta ja se vaihtuu 8 viikon välein.
Montako treeniä viikossa?
Suosittelemme harjoittelemaan 3 kertaa viikossa, mutta voit tehdä myös 4 treeniä viikossa. Tärkeintä on säännöllisyys ja systemaattisuus.
Kuinka kauan treeniohjelma on käytettävissäni päättymisen jälkeen?

Valmennus on käytettävissäsi vielä 1 kuukauden ajan päättymispäivästä.

Onko teillä tyytyväisyystakuuta?
Kyllä on! Kaikissa Tikiksen valmennuksissa on 14 päivän 100 %:n tyytyväisyystakuu. Jos et koe valmennuksen olevan sopiva sinulle, saat rahasi täysmääräisenä takaisin. Haluamme aina kehittää sinulle parhaita mahdollisia valmennuksia.
Milloin saan treeniohjelman?
Treeniohjelma ohjeineen ja videoineen on alustalla, johon saat tunnukset heti maksettuasi. Voit maksaa treeniohjelman myös 2 osassa.
Sopiiko treeniohjelma myös naisille?
6 kuukauden treeniohjelma JATKO sopii erittäin hyvin naisille – itse asiassa tällä hetkellä puolet asiakkaista on naisia!
Voinko maksaa valmennuksen liikuntaseteleillä?
Kyllä voit! Hyväksymme ePassi ja Smartum sekä TyKy-Online maksut. Ota yhteyttä tikis@tikis.fi

KAIKISSA TIKIKSEN VALMENNUKSISSA ON 14 PÄIVÄN 100% TYYTYVÄISYYSTAKUU.

Voit maksaa seuraavilla tavoilla.

Aika valita suunta:

Jatkatko kuten tähänkin asti… vai

lähdetkö kanssamme tositreeniin?

Kysyttävää? tikis@tikis.fi

Jos haluat maksaa valmennuksen SporttiPassilla, Smartumilla tai muilla liikuntaseteleillä,

ota yhteyttä tikis@tikis.fi

6 KUUKAUDEN TREENIOHJELMA JATKO

97€