facebook_pixel

TIKIKSEN SUOSITUT NETTIVALMENNUKSET

Nettivalmennuksistamme saat selkeän suunnitelman, jonka avulla opit paljon saliharjoittelusta ja ruokavaliosta. Tikis-yhteisöstä saat myös motivaatiota ja tsemppiä, jos kohtaat haasteita polullasi kohti tavoitteitasi.

SUOMEN SUOSITUIN TREENIMEDIA

Tikiksellä on Facebook-, Youtube- ja Instagram-kanavat, joista löydät paljon ilmaista ja viihdyttävää sisältöä liittyen treenaamiseen ja hyvinvointiin. Liity mukaan!

TUTUSTU TIKIKSEN JO TUHANSIEN ASIAKKAIDEN SUOSITTELEMIIN NETTIVALMENNUKSIIN

HANKKIMALLA TIKIKSEN NETTIVALMENNUKSEN, SAAT SELKEÄN SUNNITTELMAN, JONKA AVULLA SAAVUTAT TULOKSIA!

Uusimmat Tikis-videot

Uusimmat artikkelit

Resepti: pizzapohja porkkanasta

Olet saattanut kokeilla tehdä pizzapohjan kukkakaalista tai kananmunista, mutta onko sinulle tullut mieleen, että sen voi valmistaa myös porkkanasta? Tässä tulee jo helposti suositeltavat puoli kiloa kasviksia päivässä!

Mindful Eating – löydä ruokailun nautinto

Tuntuuko joskus siltä, että aloitat ruokailun ja yks kaks ruoka onkin jo poissa? Et muista miltä vaivalla pyöritellyt lihapullat maistuivat, miten äidin kasvimaan porkkana rouskui suussa tai miten nautinnollinen oli jälkiruoaksi säästetty suklaakonvehti kahvin kera. Mieli tuntuu jopa hieman apealta. Tässäkö tämä ateria nyt oli?

Minkä ikäisenä voi aloittaa kuntosaliharjoittelun?

Onko voimaharjoittelu nuorelle sopivaa vai altistaako se vammoille ja loukkaantumisille? Jäävätkö voimaharjoittelijat kanssaeläjiä lyhyemmiksi? Nuorten kuntosalitreenaminen jakaa mielipiteitä. Nuorten lisäksi vanhemmat ovat usein epätietoisia siitä, onko kuntosaliharjoittelu heidän lapsilleen sopivaa liikuntaa.

Mustikka – oma superfoodimme

Nyt on käsillä se aika vuodesta, kun pääsemme nauttimaan metsiemme sinisistä herkkupaloista, mustikoista. Mustikka on kanervakasveihin kuuluva havumetsien kasvatti, jonka marjat ovat varsinaista lähi- ja superruokaa. Mustikat paitsi maistuvat taivaalliselta, niiden syöminen kannattaa muistakin syistä. Tikis listasi tämän suomalaisen superfoodin terveyshyötyjä!

Kun kamppailulajit vaihtuvat kamppailuun elämästä – Jani Kokki

1980-luvun Haminassa 8-vuotias rasavilli poika aloitti karaten kamppailulajielokuvien innoittamana. Näyttävät hypyt, pomput ja potkut kiehtoivat häntä ja pikkuhiljaa valkeni lajin olevan myös paljon muuta: filosofiaa, vanhempien kunnioittamista, hyviä käytöstapoja… Usean vuoden aikana karaten rinnalle nousivat myös taekwondo ja kungfu. Päihittämätön itsepuolustuslajien yhdistelmä johti kansainvälisten taekwondokisojen voittamiseen ensimmäisellä yrittämällä ja näin syntyi loistava pohja unelmalle: päästä itse Hollywoodiin kamppailuelokuvien hopearuuduille. Nuori Jani Kokki lähti luomaan tietään kohti päämääräänsä.

Tehot irti pohjetreenistä

Penteleen pohkeet! Oletko joskus päättänyt alkaa treenaamaan pohkeitasi, koska ne eivät ole samaa paria muun kehosi kanssa? Lihasta löytyy reisistä ja ylävartalosta, mutta polvista alaspäin näytät vielä samalta kuin niissä teini-iän lomakuvissa?

Tasapaino – mitä hyötyä siitä on?

”Tasapaino ennen kaikkea”, on ainakin allekirjoittaneen suusta usein kuultua, vaikkakin useimmiten tarkoitan sillä treenin, levon, ravinnon ja mielen välistä tasapainoa, enkä konkreettista yhdellä jalalla seisomista.

Kuinka pukeutua salille?

Varvastossut, pylly puoliksi esillä, viimeisimmät muotikuteet vai reikäinen jumppapaita? Jokainen salillakävijä pukee päälleen (toivottavasti) jotain, joten salivaatteet koskevat kaikkia. Kerrataan hieman, mikä on sopivaa varustautumista, kun lähdetään treffaamaan hikisiä painoja.