facebook_pixel

TIKIKSEN SUOSITUT NETTIVALMENNUKSET

Tikiksen nettivalmennuksien avulla saat selkeän suunnitelman, jonka avulla opit paljon saliharjoittelusta ja ruokavaliosta sekä saat runsaasti motivaatiota.

TUTUSTU TIKIKSEN JO TUHANSIEN ASIAKKAIDEN SUOSITTELEMIIN NETTIVALMENNUKSIIN

TIKIS 10 viikossa Naiset (MYYNNISSÄ)

Tikiksen uusin valmennus on suunnattu naiselle, joka haluaa oppia treenaamaan tehokkaasti salilla tai kotona sekä saavuttaa urheilullisemman kropan fiksusti syöden ja treenaten. Kymmenen viikkoa kestävä ohjelma sisältää treenit sekä salille että kotiin (mahdollisuus yhdistellä molempia), kattavan ruokavalion ja Facebook-ryhmän.  Valmentajina toimivat Laura, Marjo ja Annina.

TIKIS 10 viikossa Miehet (Myynnissä)

Tikiksen uusin valmennus on suunnattu miehelle, joka haluaa saada lihaksikkaan kropan fiksusti syöden ja treenaten. Kymmenen viikkoa kestävä valmennus sisältää ohjelman salille, kattavan ruokavalion ja Facebook-ryhmän. Osallistuja valitsee itse, treenaako 3- vai 4-jakoisen ohjelman mukaan. Ohjelma vaihtuu 5 viikon jälkeen. Valmentajina toimivat Mikko, Tommi ja Elmeri. 

6KK TREENIOHJELMA

Tikiksen suosituin verkkovalmennus sopii parhaiten henkilölle, jolla on jo hiukan kokemusta kuntosaliharjoittelusta. Päätavoitteena on kasvattaa lihasta sekä oppia treenaamaan nousujohteisesti. Nimensä mukaisesti ohjelma sisältää treenisuunnitelman liikkeineen sekä sarja- ja toistomäärineen kuuden kuukauden ajalle. Ohjelma päivittyy aina kahdeksan viikon välein. Valmennuksessa on useita valmentajia.

KESÄKUNTOON (EI MYYNNISSÄ)

Supersuosittu valmennus on suunnattu naiselle, joka haluaa kiinteytyä kesäksi. Päätavoitteena on saavuttaa kesäksi urheilullisempi vartalo. Kahdeksanviikkoinen ohjelma sisältää treenisuunnitelman (liikkeet, sarja- ja toistomäärät) kuntosalille ja/tai kotiin sekä monipuolisen ruokavalion. Ohjelma päivittyy neljän viikon jälkeen. Osallistujilla on oma aktiivinen Facebook-ryhmä. Valmentajana toimii Personal Trainer Sanna Laitinen.

6KK JATKO

Valmennus sopii henkilölle, joka on käynyt 6 kk-valmennuksen tai omaa enemmän kokemusta kuntosaliharjoittelusta. Päätavoitteena on kasvattaa lihasmassaa. Kuuden kuukauden valmennus sisältää treenisuunnitelman (liikkeet, sarja- ja toistomäärät, erikoistekniikat) sekä tarkkaan laaditun ruokavalion. Ohjelma päivittyy aina kahdeksan viikon välein. Valmentajina toimivat Elmeri ja Aino.

LEUANVETO

Valmennus on suunnattu henkilölle, joka haluaa oppia vetämään ensimmäisen leukansa tai kasvattaa leuanvetomaksimiaan. Päätavoitteena on kasvattaa toistomäärää sekä vahvistaa selän lihaksia. Kahdeksanviikkoisen ohjelman sisältö määräytyy osallistujan lähtötason mukaan. Valmennus sisältää varsinaisen ohjelman lisäksi lämmittely- ja venyttelyvideot, valmentaja-Tommin tuen ja osallistujien oman Facebook-ryhmän.

TIMMI MIMMI -VALMENNUS (MYYNNISSÄ)

Valmennus on suunnattu naiselle, jolle saliharjoittelu on tuttua, ja joka haluaa treenata kuntosalilla nousujohteisesti, saavuttaa tuloksia ja kiinteytyä. Ohjelman päätavoitteena on auttaa saavuttamaan urheilullisempi vartalo. Kahdeksanviikkoinen ohjelma sisältää treenisuunnitelman (liikkeet, sarja- ja toistomäärät) kuntosalille sekä monipuolisen ruokavalion. Ohjelma päivittyy neljän viikon jälkeen. Päävalmentajana toimii Janni.

6KK PRO (EI MYYNNISSÄ)

Valmennus sopii jo hieman treenitaustaa omaavalle henkilölle, joka haluaa päästä ”elämänsä kuntoon”. Ohjelma on rakennettu pilottiryhmän kanssa, ja se on Tikiksen valmennuksista laajin. Valmennus sisältää muun muassa treenisuunnitelman liikkeineen sekä sarja- ja toistomäärineen kuuden kuukauden ajalle, ruokavalion ja lihashuolto-ohjeet. Osallistujilla on oma Facebook-ryhmä. Valmentajina toimivat Tommi ja Sanna.

SALISTARTTI

Valmennus on suunnattu henkilölle, jolla ei juurikaan ole kokemusta kuntosaliharjoittelusta tai jolla on ollut pidempi tauko harjoittelussa. Päätavoitteena on kehittää lihaskuntoa, lisätä tietotaitoa turvallisesta ja tavoitteellisesta treenaamisesta. Valmennus sisältää treenisuunnitelman (liikkeet, sarja- ja toistomäärät) kuntosalille sekä reilusti informaatiota harjoitteluun liittyen. Ohjelmaa kannattaa noudattaa noin 4-8 viikkoa.

TIKIKSEN NETTIVALMENNUSTEN AVULLA SAA SELKEÄN SUNNITTELMAN, JONKA AVULLA SAAT TULOKSIA