Säilytä motivaatio ja onnistu!

Haluaisitko syödä terveellisesti, treenata tehokaasti ja olla tikis, mutta tuntuu, ettei se onnistu? Aloitatko innokkaasti uuden mallikkaan elämäntavan, mutta epäonnistut ylläpitämään sitä kerta toisensa jälkeen? Onko muutokseen ja sen ylläpitämiseen tarvittava motivaatio hukassa? Säilytä motivaatio ja onnistu tavoitteessasi Tikiksen vinkkien avulla.

Yksinkertainen intervallilenkki salitreenaajalle

Puuttuuko lenkkeilystäsi tarkoituksenmukaisuutta ja intensiteettiä? Käyt ehkä muutaman kerran viikossa 30-60 minuutin lenkillä, mutta et ole varma siitä miten kehityt. Vedät lenkit fiilispohjalta jossain mukavuusalueen ja epämukavuusalueen rajamaastossa, etkä saa vietyä hapenottokykyäsi seuraavalle tasolle.

Jos lenkkisi ovat liian lonkaltavedetyn tuntuisia, on aika lisätä niihin suunnitelmallisuutta, tarkoituksenmukaisuutta ja intensiteettiä. Bonuksena leikataan niiden pituus 15-30 minuutin alueelle. Aika ottaa ohjelmaan intervallilenkit. Älä kuitenkaan kiitä minua, ennen kuin olet kokeillut – toisin sanoen kärsinyt koko lenkin läpi!

Saliohjelma aloittelijalle – aloita voimaharjoittelu nyt!

Haluatko aloittaa saliharjoittelun, mutta et tiedä mistä lähteä liikkeelle? SaliStartti-nettivalmennus auttaa sinua pääsemään alkuun voimaharjoittelussa –  se on selkeä ja helposti toteutettava saliohjelma aloittelijalle!

Tehokas 15 minuutin kahvakuulatreeni koko kropalle! – Eveliina Naulo

Miltä kuulostaisi, jos voisit treenata koko kropan läpi vartissa? Fysiikka- ja elämäntapavalmentaja Eveliina Naulo näyttää, kuinka kiireinen ihminen voi treenata tehokkaasti! Tee tämä kahvakuulatreeni silloin, kun aika on kortilla ja treenata kuitenkin pitäisi!

Lisää räjähtävyyttä näillä liikkeillä! – Marjo Pietilä (treenivideo)

Kaipaatko treeniisi lisäpotkua tai haluaisitko kokeilla jotakin perinteisestä salitreenistä poikkeavampaa? Tällä videolla personal trainer ja Tikis-valmentaja Marjo Pietilä näyttää, miten saat lisää räjähtävyyttä treeniisi! Liikkeet ovat haastavia ja koko kroppaa kuormittavia. Erityisesti korostuvat sekä keskivartalon hallinta että voima. Tsekkaa videolta Marjon vinkit ja liikkeet ja kokeile osana omaa treeniäsi!

Stressinhallinta: Ota nämä vinkit käyttöön taistossa stressiä vastaan!

Stressi on elimistön reaktio muutokseen. Sekä hyvät että huonot muutokset voivat aiheuttaa stressiä. Stressi kuuluu elämään. Olennaista on se, kauanko stressivaihe kestää – hetkellinen stressi voi olla jopa hyödyllistä ja auttaa pääsemään hyviin suorituksiin. Pitkäaikainen stressi taas kuormittaa elimistöä sekä henkisesti että fyysisesti. Nykyisessä hektisessa maailmassa stressinhallinta on tärkeä osa-alue oppia. Nappaa talteen Tikiksen vinkit ja opi hallitsemaan stressiä.

Ei tuloksia

Hakemaasi sivua ei löytynyt. Yritä muuttaa hakuasi, tai käytä yläpuolella olevaa navigointia löytääksesi kirjoituksen.