Kiinteytä ja hanki urheilullisempi kroppa kesäksi!

Valmennus alkoi 2.5.

Valmennuksen voit maksaa myös liikuntaeduilla.

Tämä on valmennus, jossa sinun ei tarvitse kärsiä vaan kaikki tehdään hyvällä fiiliksellä!

Tikiksen Kesäkuntoon -valmennus on verkkovalmennus naisille, jotka haluavat timmimmän kropan, energisemmän olon ja skarpimman mielen ilman kitudieettejä tai pilleripurkkeja. Kyseessä on 6 viikon verkkovalmennus, joka sisältää 3-jakoisen treeniohjelman salille, 18 erilaista täyspitkää kotitreeniä, kattavan ruokavalio-ohjeistuksen resepteineen, sekä paljon muuta hyvinvointiin liittyviä työkaluja auttamaan sinua kohti tavoitteitasi!

KATSO ESITTELYVIDEO!

TÄMÄN VALMENNUKSEN AVULLA:

 💪 Saavutat vihdoin energisemmän olon

 💪 Muokkaat kehonkoostumusta ja tehostat rasvanpolttoa, ilman rääkkiä

 💪 Opit tekemään treeniliikkeet oikein ja ennen kaikkea turvallisesti Sannan opastuksella 

 💪 Opit syömään terveellisesti ja monipuolisesti fiksun ruokavalion avulla

 💪 Pidät terveydestäsi huolta ilman stressiä ja nälkäkuuria

💪 Saat itsevarmuutta, joka näkyy myös ulospäin

 💪 Treenaat myös kotona tehokkaasti tinkimättä tuloksista

KENELLE TÄMÄ VALMENNUS SOPII?

💗 Hyvän ulkomuodon lisäksi haluat voida hyvin myös sisältäpäin. Tahdot löytää tasapainon syömisen, treenaamisen ja oman peilikuvan välillä


💗 Haluat sallivan ruokavalion, jota pystyt noudattamaan myös jatkossakin. Ymmärrät, ettet pärjää rahkalla, kanalla ja parsakaalilla lopppuelämääsi


💗 Tykkäät treenata salilla, mutta myös kotona tehokkaasti. Oikea suoritustekniikka on sinulle tärkeä. Arvostat ammattilaisen tarkkaa tekniikkaohjeistusta


💗 Olet kokeillut erilaisia dieettejä, mutta millään niistä et ole saanut pidemmän ajan tuloksia. Haluat oppia rakentamaan terveellisen ateriakokonaisuuden myös valmennuksen jälkeen

VALMENNUS SISÄLTÄÄ:

1. Treenisuunnitelma salille ja kotiin, joka vaihtuu valmennuksen puolivälissä.

2. Kolme uutta kotitreeniä viikossa (yhteensä 18kpl erilaista treeniä). Voit treenata valmentajan mukana. 

3. HIIT-treenejä.

4. Lämmittely-, loppuverryttely- sekä kehonhuoltovideot.

5. Paljon asiaa myös treenaamisen ja ravinnon ulkopuolelta (Uni, ympäristö, vastoinkäymiset).

6. Oma osio äideille ja synnyttäneille.

7. Kattava ruokavalio, jota pystyt noudattamaan myös valmennuksen jälkeen.

8. Reseptejä

9. Kysymyspalsta sekä suljettu FB-ryhmä, jossa voit kysyä valmentajilta.

Jokaisesta treeniohjelmassa olevasta saliliikkeestä löydät myös yksityiskohtaisen opastusvideon.

Tämä kaikki vain yhden kuukauden salikortin hinnalla!

VALMENTAJA

Sanna Laitinen on liikkuvuuden ja kehonhallinnan kehittämiseen erikoistunut hyvinvointivalmentaja, joka on toiminut päävalmentajana Tikiksen Kesäkuntoon-valmennuksessa myös vuosina 2017-2019. 


Sanna on valmentajana lempeä ja kannustaa pikadieettien ja raivotreenien sijaan etsimään kultaista keskitietä terveellisesti syömisen ja herkuttelun, sekä treenin ja rentoilun väliltä, kokonaisuus huomioiden.

Mitä osallistujat ovat sanonneet Sannasta:

"Sanna on ihan huippu, ensimmäinen joka on oikeasti saanut sohvaperunan liikkeelle ja vielä nauttimaan treenin jälkeisestä olosta"


"Sanna on ihan samanlainen tyyppi ku me muutkin herkkuhimoineen ja laiskotuspäivineen kun ei huvittaisi treenata. Sellaiseen on helppo samaistua ja ohjeita on helpompi noudattaa kun valmentaja ei väitä olevansa mikään super ihminen joka treenaa kuin hullu joka päivä, syö kuin pupu eikä koskaan syö herkkuja.”


"Tykkäsin tosi paljon Sannan tyylistä, joka on tsemppaava, mutta myös armollinen."

TÄSSÄ MUUTAMA PALAUTE EDELLISEEN VALMENNUKSEEN OSALLISTUNEILTA:

”Olen aina paininut ruokavaliokysymysten kanssa. Päätin siis, että tänä vuonna haluan ostaa jonkun valmennuksen, millä minä haluaisin oppia syömään vihdoin oikein! Aiemmat valmennukseni ovat lähinnä olleet rahkaa, kanaa ja parsakaalia ja kyllästyin nopeasti, sillä se ei ollut elämää. Yllätyin, että näin helposti voi oikeasti syödä oikein.


”Painoa tippui muutama kilo ja kiinteytymistä tapahtui. X-malli alkaa muodostua. :) ennen kaikkea olen tyytyväinen siihen miten treenaamisesta ja terveellisestä ruokavaliosta ei muodostunut mitään pakkoa ja mörköä vaan kaiken pystyi tehdä hyvillä mielin. Motivaatio pysyi yllä koko ajan ja pysyy edelleen ja treenejä odottaa mielellään. Kun mitään ei kielletä on ruokavaliota paljon helpompi noudattaa myös pitkällä aikavälillä.”


Paino putosi parisen kiloa, reidet saivat lihasta ja pylly kiinteytyi. Mieli pysyi virkeänä ja treeni kulki”


”-4,5 kg. Olen erittäin tyytyväinen 6 viikon aikana saavutettuun painonpudotukseen. Ja sekin oli oikeastaan vaan annoskoosta kiinni. Olen ennenkin syönyt terveellisesti, oikeanlaista ruokaa 5 kertaa päivässä, mutta annoskoot oli pielessä eli söin liikaa. Yllättävän vähällä sitä vaan pärjääkin! Ja olo on paljon kevyempi nykyään. Monen vuoden treenauksen työ alkoi vihdoin näkyä, varsinkin ylävartalossa. Jes!”


”Tämä on ihan mahtava paketti juuri sen takia, että kaikki tähtää siihen, että ruokavalio jää pysyväksi elämäntavaksi, eikä ruokia esim. punnita. Mitään ei myöskään kielletä, mikä on niin hyvä juttu. Valmentajienkin vastaukset on ihanan maanläheisiä eikä millään muotoa tuomitsevia.”


”Olen oppinut syömään säännöllisesti ja monipuolisesti, ja ennen kaikkea riittävästi. Olen aina ollut äärimmäisyyksien ihminen, joten olen kokeillut ihan mahdottomia dieettejä ja treenannut 7 kertaa viikossa. Nyt tuoreena äitinä (lapsi 1v) ja tämän valmennuksen myötä olen löytänyt tasapainon syömisen, treenaamisen ja oman peilikuvan välillä. Tämä valmennus on ennen kaikkea auttanut syömään oikein, treenit kulkee mukana vähän sivussa.”


”Ihana, kun terveellisen ruuan ei tarvitse olla tylsää, vain mielikuvitus on rajana ruokia valmistaessa. Valmennuksen aikana tajusin myös, että kroppani tarvii hiilareita jaksaakseen paremmin. On ollut ihana löytää uutta boostia ravitsemukseen. Treenien suhteen oon huomannu, että mielekkäät treenit pitää innokkuutta yllä. Odotan innolla aina seuraavaa treenikertaa. Salitreenissä oon oppinu kiinnittään enemmän huomioo oikeeseen tekniikkaan enkä niinkään tuijota painoja.”


”Valmennus on joustava ja ei niinkään kallis. Lisäksi siitä on hyötyä koko loppuelämää ajatellen.”


”Aluksi paino lähti nousuun, mutta valmentajan tuen ansiosta pidin kiinni ruokavaliosta. Parin viikon jälkeen painonnousu pysähtyi, ja vaa'an lukema kääntyy jo pikku hiljaa laskuun. Ilmeisesti olin ennen valmennusta ollut pitkään liian pienillä kaloreilla (1200kcal/vrk), eipä siis ihme että nyt kropan totuttua olo on parempi eikä nälän kanssa tarvitse jatkuvasti taistella.


”Ennen valmennuksen alkua, ajattelin, että pusken valmennuksen läpi hampaat irvessä ja tiputan niin paljon kuin ikinä kykenen. Muutaman päivän jälkeen ajatukseni muuttuivat täysin. Paino putoaa pienillä muutoksilla, eivätkä pudotetut kilot tule niin nopeasti takaisin, eikä olotilat heittele niin hirveästi. Hyvinvointini on noussut kohisten valmennuksen aikana. Löysin valmennuksen aikana kadotetun liikunnan ilon! Parasta valmennuksessa oli myös Sanna, joka on niin ihanan "normaali" valmentaja herkkuhimoineen.”


”Tämä on valmennus, jonka ohjeilla (niin treenit kuin ruokavaliokin) voi elää koko loppuelämän ja näillä oppii, ettei tarvitse olla niin ehdoton. Herkuttelu ja laiskottelukin on välillä ok, kunhan se ei jää päälle.”


”Ihana kun valmentajat ovat facebookissa aktiivisesti mukana tsemppaamassa ja vastaamassa kysymyksiin. Huippua kun treeneissä keskitytään perusjuttuihin kuten pakaran aktivointiin ja syviin lihaksiin. Olen saanut aivan uusia ulottuvuuksia tuttuihinkin liikkeisiin. Aivan huippu paketti! :)”


”Uskallan puhua elämäntapamuutoksesta oikeanlaisten ateriakoostumusten ja annoskokojen myötä. Nyt on hyvä ja helppo syödä. Kiitos mukanakulkemisesta ja tsemppaamisesta. Tikis on ehdottomasti parempi olla.”


”Saavutin enemmän tuloksia henkisellä puolella - opin oikeasti sen, miten tärkeää on syödä säännöllisesti ja monipuolisesti. Olen kuullut hoettavan näitä aikaisemminkin, mutta nyt vasta tajusin sen käytännössä. Fyysisesti muutoksia on vielä vähän, -2kg ja joitakin senttejä ympäri kehoa, mutta kasvoin henkisesti niin paljon, että uskon saavuttavani tavoitteeni pidemmällä aikavälillä!


”Tärkeimpänä tuloksena varmasti todella paljon energisempi olo, muuten -3kg ja -7cm vyötärö ja -7cm lantio + lihaskasvu”


”Mielestäni teette huikeeta työtä! Kiitos teille loistavasta valmennuksesta ja ensimmäisestä kunnollisesta ruokavaliosta! Aiemmat ruokavaliot on ollut suuntaa antavia ja liian gramma tarkkoja, tämä oli ensimmäinen kunnollinen jota pystyy jopa jatkossakin noudattaa, ilman päivittäistä punnaamista! Kiitos! Jatkakaa samaa malliin :)”


”FB ryhmä oli hyvä, ja ihana kun Sanna vastasi siellä niin nopeasti. Sannan positiivisuus ja realistisuus oli valmennuksen kirsikka kakun päällä ja Sanna sai tartutettua ainakin minuun realistisen ajattelutavan arjen ja terveellisten elämäntapojen yhdistämisestä. 80/20 ajattelutapa huippu, kiva kun ei ollut kitudieetti.”


Terveysasioissa luotettavan henkilön suositukset toivat tänne ja oikeassa oli :) Teillä on minulle sopivampi, rennompi ja ymmärtäväisempi ote tähän kuin muilla, ovat kenties enemmän keskittyneetkin tarkoituksella (?) kilpailutyyppiseen toimintaan.”


”Valmennus oli mielestäni erittäin hyvä ja ruokavalio oli jämpti, mutta samalla ihanan joustava. Ei tarvinnut ajatella, että 100% mennään terveellisyys silmissä koko 6 viikkoa. Vaan syötiin se 80% terveellisesti ja muut 20% sai syödä niitä omia mieltymyksiään. Treenit olivat nopeita tehdä ja vaihtelevia, joten toi intoa tehdä niitä kun ei ollut joka kerta sama. Vertaistukiryhmäkin oli mahtava, kun sai kysyä/kertoa omia huolia ja muutoskuviakin näki yms. ja näihin sai nopean vastauken. Kiitos paljon valmennuksesta, suosittelen muitakin lähtemään mukaan tästä saa hyvän alun tai loppusilauksen tavoitteilleen!”

VALMENNUKSESSA ON  14  PÄIVÄN  100% TYYTYVÄISYYSTAKUU.

ALOITA MATKASI KOHTI KESÄKUNTOA!

Tikiksen Kesäkuntoon -valmennus naisille

Valmennus alkoi 2.5.

Kysyttävää? tikis@tikis.fi