Onko arkesi välillä hektistä ja treeneille tuppaa jäädä kovin vähän aikaa? Ei huolta, sillä lyhyessäkin ajassa saa todella tehokkaan treenin aikaiseksi, myös salilla! 

Järkevästi ja etukäteen suunniteltuna salitreeninkin saa pakettiin lyhyessä ajassa. Supersarjoja sekä triplasarjoja hyödyntämällä lyhyessä ajassa saa tehtyä jopa kuormittavamman treenin kuin päämäärättömäsi salilla yli tunnin haahuilemalla. 😉

Tsekkaa Sannan nopea salitreeni koko kropalle tästä:

 

Liikkeet: 

Alkulämmittely

  1. Supersarja
  • kyykyt x 10-12
  • lantionnostot (jalat bosupallolla) x 10-12

2. Supersarja

  • rintaprässi x 10-12
  • hauiskääntö käsipainoilla x 10-12

3. Supersarja

Taljassa köydellä

  • pull over x 8-12
  • face pull x 8-12
  • push down x 8-12

 

P.S. Sanna toimii valmentajana suositussa Kesäkuntoon-valmenuksessa, jonka uusi ryhmä starttaa toukokuussa. Ennakkoilmoittautuminen avataan pian, joten pysy kuulolla! 

Lisää kiinnostavia artikkeleita:

Pysy ajan tasalla uusista päivityksistä: