Isot pakarat pienillä vastuksilla | Sanna Laitinen

Onko mahdollista saada isot pakarat pienillä vastuksilla? Voi kyllä!

Pakaratreeni kuuluu luonnollisesti jokaisen treenimimmin ohjelmaan, ja isot pakarat ovatkin monen treenaavan naisen tavoitelistalla. Ei tarvitse välttämättä vääntää kyykkyjä oma kehonpaino niskassa, sillä pahimmassa tapauksessa liike menee silloin pakaroiden sijasta esimerkiksi reisille. Pienemmillä vastuksilla tehdessä saatat nimittäin saada pakaratreenistä jopa enemmän irti, kuin suurilla painoilla tehdessä, sillä pienten vastusten kanssa voit keskittyä paremmin itse lihastuntumaan treenin aikana.

Sanna Laitinen näyttää lyhyen treenin, jossa käytetään vain pieniä vastuksia, mutta on sitäkin tehokkaampi!

Katso video:

Liikkeet:
1. Leveä kyykky 3 x 15
2. SJMV kahvakuulalla 3 x 15
3. Lantionnosto 3 x 15
4. Askelkyykky 3 x 15
5. A) Kyykkykävely sivuille 2 x 15
5. B) Pakarapotku sivulle + taakse 2 x 15
5. C) Kyykkyhyppy 2 x 15 (a+b+c supersarja)

Voit seurata Sannaa Instagramissa  @sannalaitinen.fi


Haluatko kiinteytyä ja oppia syömään ”oikein”? Voida paremmin kokonaisvaltaisesti? Haluat ehkä saavuttaa kesäkunnon, jota ei tarvitse rakentaa joka vuosi uudestaan? Silloin Sannan suunnittelema Kesäkuntoon-valmennus on tehty juuri sinua varten! Valmennuksessa treenataan salilla ja/tai kotona, syödään järkevästi mutta riittävästi ja jaetaan fiiliksiä Facebook-ryhmässä, jossa myös Sanna vastaa kysymyksiin ja tsemppaa valmennettavia.

 

TIKIKSEN 6 KUUKAUDEN TREENIOHJELMA NAISET

Tikiksen suosituimmasta valmennuksesta on nyt tehty saamamme palautteen perusteella täysin oma versio NAISILLE
– Hanki itsellesi tiukka vatsa, timmit käsivarret ja muhkeat pakarat!

Lisää kiinnostavia artikkeleita:

Pysy ajan tasalla uusista päivityksistä: