Isot pakarat pienillä vastuksilla | Sanna Laitinen

joulu 9, 2015 | Naisten treeni | 0 Kommenttia

Onko mahdollista saada isot pakarat pienillä vastuksilla? Voi kyllä!

Pakaratreeni kuuluu luonnollisesti jokaisen treenimimmin ohjelmaan, ja isot pakarat ovatkin monen treenaavan naisen tavoitelistalla. Ei tarvitse välttämättä vääntää kyykkyjä oma kehonpaino niskassa, sillä pahimmassa tapauksessa liike menee silloin pakaroiden sijasta esimerkiksi reisille. Pienemmillä vastuksilla tehdessä saatat nimittäin saada pakaratreenistä jopa enemmän irti, kuin suurilla painoilla tehdessä, sillä pienten vastusten kanssa voit keskittyä paremmin itse lihastuntumaan treenin aikana.

Sanna Laitinen näyttää lyhyen treenin, jossa käytetään vain pieniä vastuksia, mutta on sitäkin tehokkaampi!

Katso video:

Liikkeet:
1. Leveä kyykky 3 x 15
2. SJMV kahvakuulalla 3 x 15
3. Lantionnosto 3 x 15
4. Askelkyykky 3 x 15
5. A) Kyykkykävely sivuille 2 x 15
5. B) Pakarapotku sivulle + taakse 2 x 15
5. C) Kyykkyhyppy 2 x 15 (a+b+c supersarja)

Haluatko kiinteytyä ja oppia syömään ”oikein”? Voida paremmin kokonaisvaltaisesti? Haluat ehkä saavuttaa kesäkunnon, jota ei tarvitse rakentaa joka vuosi uudestaan? Silloin Sannan suunnittelema Kesäkuntoon-valmennus on tehty juuri sinua varten! Valmennuksessa treenataan salilla ja/tai kotona, syödään järkevästi mutta riittävästi ja jaetaan fiiliksiä Facebook-ryhmässä, jossa myös Sanna vastaa kysymyksiin ja tsemppaa valmennettavia.

ARTIKKELIT

Treenaaminen

Treeniosiossa keskitytään nimensä mukaisesti treeneihin – olipa kyseessä sitten rasvanpoltto, parhaat liikkeet pyöreiden pakaroiden kasvatukseen, asiaa suoritustekniikasta tai aerobisen merkityksestä. Motivoidu, opi uutta ja ota parhaat vinkit käyttöön seuraaviin treeneihisi.

ARTIKKELIT

Ravinto & Palautuminen

Ravinto ja palautuminen jaksavat puhuttaa aina. Mitä, miten ja kuinka usein tulisi syödä? Entä puolestaan lepääminen – montako lepopäivää viikossa on tarpeeksi? Tsekkaa täältä kaikki artikkelimme, jotka käsittelevät näitä tärkeitä teemoja.

ARTIKKELIT

Reseptit

Haluatko syödä hyvin ja monipuolisesti, mutta samalla terveellisesti? Tikiksen supersuositut reseptit ovat terveellisiä ja boostaavat treeniä, mutta hivelevät myös makunystyröitä. Löydä oma suosikkisi muun muassa aamupala-, ja herkkureseptien joukosta! Nam!

ARTIKKELIT

Lifestyle

Treenaaminen ei ole ainoastaan harrastus, se on elämäntapa! Olipa kyseessä sitten “meal prepping”, vinkit parhaisiin treenivaatteisiin tai lahjavinkit treenaavalle, kaikki lifestyle-sisältö löytyy täältä. Varoitus! Jotkut artikkeleistamme saattavat aiheuttaa suupielten kääntymistä ylöspäin.

TIKIKSEN 6 KK TREENIOHJELMA
Tikiksen suosituin verkkovalmennus sopii parhaiten henkilölle, jolla on jo hiukan kokemusta kuntosaliharjoittelusta.

Pysy ajan tasalla uusista päivityksistä: