Alkulämmittely kuminauhalla – Elmeri Rantalainen (VIDEO)

| helmi 2, 2017 | Miesten treeni, Naisten treeni | 0 Kommenttia

Alkulämmittely on tärkeää, sillä erityisesti yläkropan vammat johtuvat usein kehnosta alkulämmittelystä tai yläkropan huonosta liikkuvuudesta. Tällä kuminauhajumpalla verryttelet yläkropan lämpimäksi sekä lisäät liikkuvuuttasi!

Kunnollinen alkulämmittely johtaa siihen, että keho kykenee kestämään suuremman kuormituksen, ja näin ollen treenitehot kasvavat. Kuminauha kulkee pienen koonsa ansiosta kätevästi treenikassissa mukana. Lämmittelyyn sopiva kuminauha on melko ohut ja pienivastuksinen.

Tsekkaa videolta personal trainer ja TIKIS-valmentaja Elmeri Rantalaisen vinkit yläkropan kumpparilämmittelyyn. Nämä liikkeet sopivat lämmittelyksi esimerkiksi ennen olkapää-, selkä- tai käsitreeniä.

 

Videolla käydään läpi seuraavat liikkeet:

 

  • Vipunostot sivuille (0:15)
  • Pystysoutu (0:32)
  • Hauiskääntö seisten (0:52)
  • Kick Back yhdellä kädellä (1:20)
  • Kulmasoutu (1:52)

TIKIKSEN 6 KUUKAUDEN TREENIOHJELMA

”SELKEÄ, KÄYTÄNNÖLLINEN JA TEHOKAS TREENIOHJELMA SALILLE”

Katso Elmerin treenivideot:

Olkapäät kasvuun näillä vinkeillä!  

HC-jalkatreeni

Lue lisää alkulämmittelystä: 

10 tehokasta tapaa alkulämmitellä 

Alkulämmittelyllä tehot treenistä irti! 

 

Lisää kiinnostavia artikkeleita:

Pysy ajan tasalla uusista päivityksistä: