Nämä nopeat aamupalat valmistat alle viidessä minuutissa!

maalis 27, 2017 | Naisten ravinto | 0 Kommenttia

Kuten tiedämme, aamupala on tärkeä osa päivää. Se, miten me aamumme aloitamme, vaikuttaa loppupäivän kulkuun. Aamupalan skippaamista kannattaa välttää, vaikkei aamupala välttämättä hirveän hyvin maistuisikaan. Aamukiireet eivät enää ole este terveelliselle aamupalalle, sillä nämä nopeat aamupalat valmistat alle viidessä minuutissa!

TIKIKSEN SUPERHAASTE

Treenaa kotona! Suosittu treenihaaste kipinöi sinut liikkumaan tehokkaasti omilla ehdoillasi ja syömään terveellisesti ilman kalorien laskemista.

Nopea aamupala 1. Tuorepuuro

 

Tuorepuuro valmistetaan jääkaappiin odottelemaan aamua jo edellisenä iltana. Aikaa tämän herkun valmistamiseen menee vain muutama minuutti. Tuorepuuron voi valmistaa monella eri tavalla, jolloin saat aamupaloihisi helposti vaihtelua. Tsekkaa vinkkejä omaan tuorepuuroosi esimerkiksi tästä: Valmista aamupala jo illalla – 3 reseptiä

Nopea aamupala 2. Chia-vanukas

 

Chian siemenet ovat kuitupitoisia, täynnä antioksidantteja ja niistä valmistuu kätevästi herkullinen vanukas. Laita chian siemenet likoamaan nesteeseen yön ajaksi ja aamulla sinua odottelee ihana aamupalavanukas. Kokeile esimerkiksi tätä taivaallisen hyvää suklaista chia-vanukasta!

Nopea aamupala 3. Vihersmoothie

 

Vihersmoothie valmistuu aamulla nopeasti yksinkertaisista aineksista, kuten banaanista ja pinaatista. Tämän terveyspommin voi valmistella myös edellisenä iltana (esimerkiksi pesemällä kasvikset valmiiksi aamua varten), jos haluaa käyttää monimutkaisempia aineksia, mutta ei ehdi aamulla käyttää montaa minuuttia aamupalan tekemiseen.

Poimi tästä listasta terveelliset aamupalat, joilla saat oman energisen päiväsi käyntiin täysillä!

Lähde: Mindbodygreen

Lue myös:

Älä jätä aamupalaa syömättä, jos haluat laihtua! 

Herkulliset aamupalat – 5 reseptiä

Aamupala – päivän tärkein ateria? 

ARTIKKELIT

Treenaaminen

Treeniosiossa keskitytään nimensä mukaisesti treeneihin – olipa kyseessä sitten rasvanpoltto, parhaat liikkeet pyöreiden pakaroiden kasvatukseen, asiaa suoritustekniikasta tai aerobisen merkityksestä. Motivoidu, opi uutta ja ota parhaat vinkit käyttöön seuraaviin treeneihisi.

ARTIKKELIT

Ravinto & Palautuminen

Ravinto ja palautuminen jaksavat puhuttaa aina. Mitä, miten ja kuinka usein tulisi syödä? Entä puolestaan lepääminen – montako lepopäivää viikossa on tarpeeksi? Tsekkaa täältä kaikki artikkelimme, jotka käsittelevät näitä tärkeitä teemoja.

ARTIKKELIT

Reseptit

Haluatko syödä hyvin ja monipuolisesti, mutta samalla terveellisesti? Tikiksen supersuositut reseptit ovat terveellisiä ja boostaavat treeniä, mutta hivelevät myös makunystyröitä. Löydä oma suosikkisi muun muassa aamupala-, ja herkkureseptien joukosta! Nam!

ARTIKKELIT

Lifestyle

Treenaaminen ei ole ainoastaan harrastus, se on elämäntapa! Olipa kyseessä sitten “meal prepping”, vinkit parhaisiin treenivaatteisiin tai lahjavinkit treenaavalle, kaikki lifestyle-sisältö löytyy täältä. Varoitus! Jotkut artikkeleistamme saattavat aiheuttaa suupielten kääntymistä ylöspäin.

TIKIKSEN 6 KK TREENIOHJELMA
Tikiksen suosituin verkkovalmennus sopii parhaiten henkilölle, jolla on jo hiukan kokemusta kuntosaliharjoittelusta.

Pysy ajan tasalla uusista päivityksistä: