8 tapaa tehdä voileipä ilman leipää

loka 1, 2015 | Miesten ravinto, Naisten ravinto | 0 Kommenttia

Eikö leipä kuulu ruokavalioosi, mutta haluat silti syödä lempparivoileipiäsi? Tässä kahdeksan tapaa tehdä voileipiä ilman leipää:

Lohta salaatinlehdillä

pinimg

Tästä herkullisesta vaihtoehdosta saat omega-3-rasvahappoja ja pysyt kylläisenä pitkään.

Suippopaprikaleipä

pinimg

Korvaa sämpylä mehevällä suippopaprikalla. Täytteet voit valita mielikuvituksen mukaan. Kokeile juustoa, pinaattia ja avocadoa.

Bataattisämpylä

pinimg

Paleo-ruokavalio kasvattaa suosiotaan. Ideana on syödä ruokia, joita ihminen söi tuhansia vuosia sitten. Bataatti kuuluu sallittujen ruoka-aineiden listalle -ja toimii hyvänä korvikkeena tavalliselle leivälle.

Grillattu munakoiso

blogspot

Jotta lopputuloksesta tulee herkullisin mahdollinen, grillaa munakoisoviipaleita kummaltakin puolelta. Täytä tämä munakoisovoileipä esimerkiksi tomaatilla, sienillä ja salaatinlehdillä.

Tapiokaletut

pinimg

Tärkkelyspitoisesta tapiokasta valmistetaan runsaskuituista ja rasvahappoja sisältävää jauhoa, joka ei sisällä gluteiinia. Tapiokapannarit maistuvat takuulla!

Kurkkuvoileipä

liveinternet

Tällä voileivällä lähtee janokin! Leikkaa kurkku halki pitkittäissuunnassa ja koverra pehmeä keskusta pois. Täytä lempitäytteilläsi.

Tomaattipurilainen

pinimg

Täytä kuten hamppari yleensäkin. Varmista kasassa pysyminen coctailtikulla. Nauti!

Siitakesienivoileipä

googleusercontent

Siitakesieniä pidetään nuoruuden ja pitkäikäisyyden symbolina. Yhdistettynä kasviksiin ja yrtteihin tämä voileipä on varsinainen vitamiinipommi.

Lähde: brightside.me

ARTIKKELIT

Treenaaminen

Treeniosiossa keskitytään nimensä mukaisesti treeneihin – olipa kyseessä sitten rasvanpoltto, parhaat liikkeet pyöreiden pakaroiden kasvatukseen, asiaa suoritustekniikasta tai aerobisen merkityksestä. Motivoidu, opi uutta ja ota parhaat vinkit käyttöön seuraaviin treeneihisi.

ARTIKKELIT

Ravinto & Palautuminen

Ravinto ja palautuminen jaksavat puhuttaa aina. Mitä, miten ja kuinka usein tulisi syödä? Entä puolestaan lepääminen – montako lepopäivää viikossa on tarpeeksi? Tsekkaa täältä kaikki artikkelimme, jotka käsittelevät näitä tärkeitä teemoja.

ARTIKKELIT

Reseptit

Haluatko syödä hyvin ja monipuolisesti, mutta samalla terveellisesti? Tikiksen supersuositut reseptit ovat terveellisiä ja boostaavat treeniä, mutta hivelevät myös makunystyröitä. Löydä oma suosikkisi muun muassa aamupala-, ja herkkureseptien joukosta! Nam!

ARTIKKELIT

Lifestyle

Treenaaminen ei ole ainoastaan harrastus, se on elämäntapa! Olipa kyseessä sitten “meal prepping”, vinkit parhaisiin treenivaatteisiin tai lahjavinkit treenaavalle, kaikki lifestyle-sisältö löytyy täältä. Varoitus! Jotkut artikkeleistamme saattavat aiheuttaa suupielten kääntymistä ylöspäin.

TIKIKSEN 6 KK TREENIOHJELMA
Tikiksen suosituin verkkovalmennus sopii parhaiten henkilölle, jolla on jo hiukan kokemusta kuntosaliharjoittelusta.

Pysy ajan tasalla uusista päivityksistä: