Polttava käsitreeni personal trainer Elmeri Rantalaisen malliin! (VIDEO)

| helmi 5, 2017 | Miesten treeni | 0 Kommenttia

Taas painetaan kovaa ja viedään lihasmassan kasvatus aivan uudelle levelille. Elmeri, jos kuka, tietää kuinka käsiä treenataan. Tavoittelemasi lihaksikas, terve ja vahva kroppa on mahdollista saavuttaa – ota tämä polttava käsitreeni mukaan treenikavalkaadiisi!

Tsekkaa Elmerin käsitreeni tästä:

TIKIKSEN 6 KUUKAUDEN TREENIOHJELMA

”SELKEÄ, KÄYTÄNNÖLLINEN JA TEHOKAS TREENIOHJELMA SALILLE”

Tsekkaa myös Elmerin yläkropan lämmittely kumpparilla!

ELMERIN KÄSITREENI:

Ojentajat:

  • Kapea penkki Smithissä 4 x 10
  • Ojentajapunnerrus suoralla tangolla 3 x 10 (viimeinen pudotussarja)
  • Dippi telineessä sekä dippi penkillä (SUPERSARJA) 3 x niin monta kuin tulee
  • Ranskalainen punnerrus seisten narulla sekä Kick Back seisten käsipainoilla (SUPERSARJA) 3 x 8-10

Hauis:

  • Hauiskääntö suoralla tangolla 4 x 8-10 pudotussarjoja
  • ARNOLD 21 (1-2 kertaa)
  • Hauiskääntö Scott -penkissä mutkatangolla (lisävastuksena kuminauha) 3 x 8-10
  • Hauiskääntö taljassa narulla sekä hauiskääntö istuen penkillä käsipainoilla (SUPERSARJA) 3 x niin monta kuin tulee

 

Supersarjalla tarkoitetaan tilannetta, jossa kaksi samaa lihasryhmää koskevaa liikettä tehdään peräkkäin ilman taukoa.

 

Lisää kiinnostavia artikkeleita:

Pysy ajan tasalla uusista päivityksistä: