Taas painetaan kovaa, ja viedään lihasmassan kasvatus aivan uudelle levelille. Elmeri, jos kuka, tietää kuinka käsiä treenataan. Tavoittelemasi lihaksikas, terve ja vahva kroppa on Tikiksen ilmaisten treenivideoiden avulla sinunkin tavoitettavissa! 

Tsekkaa Elmerin käsitreeni tästä:

Jos kaipaat salitreeniisi enemmän haastetta, haluat lisää motivaatiota treenaamiseen ja tavoitteenasi on saada itsestäsi vieläkin enemmän irti, kannattaa tsekata Tikiksen 6KK PRO -valmennus, joka alkaa 13.2.: https://tikis.fi/6kkpro

Tsekkaa myös Elmerin yläkropan lämmittely kumpparilla!

ELMERIN KÄSITREENI:

Ojentajat:

  • Kapea penkki Smithissä 4 x 10
  • Ojentajapunnerrus suoralla tangolla 3 x 10 (viimeinen pudotussarja)
  • Dippi telineessä sekä dippi penkillä (SUPERSARJA) 3 x niin monta kuin tulee
  • Ranskalainen punnerrus seisten narulla sekä Kick Back seisten käsipainoilla (SUPERSARJA) 3×8-10

Hauis:

  • Hauiskääntö suoralla tangolla 4 x 8-10 pudotussarjoja
  • ARNOLD 21 (1-2 kertaa)
  • Hauiskääntö Scott -penkissä mutkatangolla (lisävastus kuminauha) 3 x 8-10
  • Hauiskääntö taljassa narulla sekä hauiskääntö istuen penkillä käsipainoilla (SUPERSARJA) 3 x niin monta kuin tulee

SUPERSARJA= Supersarjalla tarkoitetaan sitä, kun kaksi samaa lihasryhmää koskevaa liikettä tehdään peräkkäin ilman taukoa.


Katso myös nämä videot: 

Lisää lihasmassaa käsivarsiin – erikoistekniikat haltuun! 

Ylätalja eteen – ethän tee näitä virheitä? 

Kokonaisvaltainen yläkroppatreeni by Tommi Jalomäki

Lisää kiinnostavia artikkeleita:

Pysy ajan tasalla uusista päivityksistä: