Hyviä uutisia lihasmassaa tavoitteleville treenaajille! Uusimmalla Tikis-videolla hauis-ojentaja -treeninsä näyttää personal trainer sekä fitness-valmentaja Joonas Haapasaari. Kyseessä on position of flexion -treeni,  joka perustuu jokaisen lihaksen harjoittamiseen kolmessa avainkohdassa sen luonnollista liikerataa: voimakkaan keskialueen liikkeet, venyttävät liikkeet ja supistavat liikkeet.

Liikkeet:
1. Liikepari – Voimaliikkeet: Supersarja (2 sarjaa – toistot 1 x 6-8, 1 x 8-10 – palautus 2-3 min)
a) Hauiskääntö käsipainoilla vuorotahtiin istuen
b) Dippipunnerrus lisäpainolla

2. Liikepari – Venyttävät liikkeet: Supersarja (3 sarjaa, toistot 8-10 – palautus 1-2 min)
a) Hauiskääntö vinopenkillä maaten
b) Ranskalainen punnerrus mutkatangolla

3. Liikepari – Supistavat liikkeet: Supersarja (2 tuplasupersarjaa, toistot 10-12 – palautus <1min)
a) Hauiskääntö Scott-penkillä taljassa / penkkiä vasten polviltaan
b) Ojentajapunnerrus vastaotteella taljassa
c) Hauiskääntö seisten taljassa
d) Ojentajapunnerrus myötäotteella taljassa

Voit seurata Joonasta:
Instagram
Facebook

www.jhtraining.fi

Lue lisää Tikiksen 6 kuukauden treeniohjelmasta tästä:

tikis_6kk_980x400

 

Lisää kiinnostavia artikkeleita:

Pysy ajan tasalla uusista päivityksistä: