Illanvietto ystävien kanssa kutsuu, mutta haluat silti käydä treenaamassa ennen juhlia. Valmistaudu treeneihin pakkaamalla kaikki tarpeellinen valmiiksi mukaan, jotta aikaa ei kulu kotona laittautumiseen. Näillä vinkeillä selviydyt nopeasti treeneistä juhlimaan ja vieläpä hehkeänä!

Ota pikasuihku

 

Käy suihkussa, sillä hien ja deodorantin yhdistelmä ei ole se paras vaihtoehto! Suihkunraikkaana suihkauta lempituoksuasi ja voilá, olet melkein valmis!

Käytä hiuksiin kuivashampoota

 

Jos sinulla on pitkät hiukset, hiustenpesu ja kuivaaminen on aikaa vievää puuhaa. Jotta hiustenlaitto ei myöhästytä sinua tunneilla, laita hiuksiin kuivashampoota ja pöyhennä hiuksia. Hiukset ovat usein parhaassa kuosissa, kun ne ovat vähän “likaiset”, niitä pystyy muotoilla silloin paremmin kuin suoraan pesun jälkeen. Jätä hiukset auki pöyhkeinä tai laita ponnarille, se on trendikäs kampaus myös salin ulkopuolella!

Lisää aiheesta: 5 hiustenhoitovinkkiä sporttimimmeille

Meikkaa kevyesti

 

Anna treenin hehkun näkyä kasvoillasi, punaiset posket luovat kuvan luonnollisesta itsestäsi, joten jätä turha meikki pois. Kevyt meikkivoide, ripsiväriä, vähän poskipunaa tai aurinkopuuteria ja ehkä hieman punaa huuliin ja olet valmis. Luonnollisuus on tällä hetkellä in. Ja miestenkin mielestä nainen on kauneimmillaan heti herättyään tai kunnon treenin jälkeen! 

Syö treenin jälkeen

 

Jotta energiat eivät ole ihan hukassa treenin jälkeen, huitaise palautusjuoma ja jotain nopeaa välipalaa. Jos illanistujaisissa on ruokaa tarjolla, voit syödä kunnolla siellä. Jos taas ruokaa ei ole saatavilla, pakkaa eväät mukaan, jotta sekä palautuminen treenistä lähtee käyntiin ja ettei nälkä ei yllätä kovan treenin jälkeen.

Hymyile

 

Vaikka päälläsi ei olisikaan upeinta luomusta tai meikit olisivat unohtuneet kotiin, hymy on kauneinta mitä voit päällesi pukea. Ja miksi ei hymyilyttäisi, olet juuri tehnyt hyvän treenin ja olet lähdössä ansaitulle illanvietolle. Nauti ja hymyile – sinut kyllä huomataan! 🙂

– Petra

 

Lisää kiinnostavia artikkeleita:

Pysy ajan tasalla uusista päivityksistä: