5 vinkkiä miten lähteä hehkeänä illanviettoon suoraan treeneistä

huhti 28, 2016 | Lifestyle miehet, Lifestyle naiset | 0 Kommenttia

Illanvietto ystävien kanssa kutsuu, mutta haluat silti käydä treenaamassa ennen juhlia. Valmistaudu treeneihin pakkaamalla kaikki tarpeellinen valmiiksi mukaan, jotta aikaa ei kulu kotona laittautumiseen. Näillä vinkeillä selviydyt nopeasti treeneistä juhlimaan ja vieläpä hehkeänä!

Ota pikasuihku

 

Käy suihkussa, sillä hien ja deodorantin yhdistelmä ei ole se paras vaihtoehto! Suihkunraikkaana suihkauta lempituoksuasi ja voilá, olet melkein valmis!

Käytä hiuksiin kuivashampoota

 

Jos sinulla on pitkät hiukset, hiustenpesu ja kuivaaminen on aikaa vievää puuhaa. Jotta hiustenlaitto ei myöhästytä sinua tunneilla, laita hiuksiin kuivashampoota ja pöyhennä hiuksia. Hiukset ovat usein parhaassa kuosissa, kun ne ovat vähän “likaiset”, niitä pystyy muotoilla silloin paremmin kuin suoraan pesun jälkeen. Jätä hiukset auki pöyhkeinä tai laita ponnarille, se on trendikäs kampaus myös salin ulkopuolella!

Lisää aiheesta: 5 hiustenhoitovinkkiä sporttimimmeille

Meikkaa kevyesti

 

Anna treenin hehkun näkyä kasvoillasi, punaiset posket luovat kuvan luonnollisesta itsestäsi, joten jätä turha meikki pois. Kevyt meikkivoide, ripsiväriä, vähän poskipunaa tai aurinkopuuteria ja ehkä hieman punaa huuliin ja olet valmis. Luonnollisuus on tällä hetkellä in. Ja miestenkin mielestä nainen on kauneimmillaan heti herättyään tai kunnon treenin jälkeen! 

Syö treenin jälkeen

 

Jotta energiat eivät ole ihan hukassa treenin jälkeen, huitaise palautusjuoma ja jotain nopeaa välipalaa. Jos illanistujaisissa on ruokaa tarjolla, voit syödä kunnolla siellä. Jos taas ruokaa ei ole saatavilla, pakkaa eväät mukaan, jotta sekä palautuminen treenistä lähtee käyntiin ja ettei nälkä ei yllätä kovan treenin jälkeen.

Hymyile

 

Vaikka päälläsi ei olisikaan upeinta luomusta tai meikit olisivat unohtuneet kotiin, hymy on kauneinta mitä voit päällesi pukea. Ja miksi ei hymyilyttäisi, olet juuri tehnyt hyvän treenin ja olet lähdössä ansaitulle illanvietolle. Nauti ja hymyile – sinut kyllä huomataan! 🙂

– Petra

 

ARTIKKELIT

Treenaaminen

Treeniosiossa keskitytään nimensä mukaisesti treeneihin – olipa kyseessä sitten rasvanpoltto, parhaat liikkeet pyöreiden pakaroiden kasvatukseen, asiaa suoritustekniikasta tai aerobisen merkityksestä. Motivoidu, opi uutta ja ota parhaat vinkit käyttöön seuraaviin treeneihisi.

ARTIKKELIT

Ravinto & Palautuminen

Ravinto ja palautuminen jaksavat puhuttaa aina. Mitä, miten ja kuinka usein tulisi syödä? Entä puolestaan lepääminen – montako lepopäivää viikossa on tarpeeksi? Tsekkaa täältä kaikki artikkelimme, jotka käsittelevät näitä tärkeitä teemoja.

ARTIKKELIT

Reseptit

Haluatko syödä hyvin ja monipuolisesti, mutta samalla terveellisesti? Tikiksen supersuositut reseptit ovat terveellisiä ja boostaavat treeniä, mutta hivelevät myös makunystyröitä. Löydä oma suosikkisi muun muassa aamupala-, ja herkkureseptien joukosta! Nam!

ARTIKKELIT

Lifestyle

Treenaaminen ei ole ainoastaan harrastus, se on elämäntapa! Olipa kyseessä sitten “meal prepping”, vinkit parhaisiin treenivaatteisiin tai lahjavinkit treenaavalle, kaikki lifestyle-sisältö löytyy täältä. Varoitus! Jotkut artikkeleistamme saattavat aiheuttaa suupielten kääntymistä ylöspäin.

TIKIKSEN 6 KK TREENIOHJELMA
Tikiksen suosituin verkkovalmennus sopii parhaiten henkilölle, jolla on jo hiukan kokemusta kuntosaliharjoittelusta.

Pysy ajan tasalla uusista päivityksistä: