facebook_pixel

Räjähtävä plyometrinen treeni jaloille (VIDEO)

syys 28, 2017

Plyometrinen harjoittelu on tehokas ja nopea treenimuoto, joka kasvattaa voimatasoja ja lisää kimmoisuuden lisäksi myös nopeutta. Plyometrinen harjoittelu on yleensä kehonpainolla tai pienillä vastuksilla tehtäviä hyppyjä, ponnistuksia, loikkia ja spurtteja. Plyometristä harjoittelua voi tehdä niin yläkropalle kuin alakropallekin.

Plyometrinen harjoittelu kannattaa ottaa osaksi treeniohelmaa, sillä harjoittelu lisää voimatasojasi, kehittää hyppysuorituskykyä ja lisää juoksunopeutta etenkin lyhyemmillä matkoilla. Plyometrisen treenin positiiviset vaikutukset voivat näkyä jo muutaman viikon kuluttua harjoittelun aloittamisesta. Pidemmällä aikavälillä positiivisiin vaikutuksiin kuuluu myös luuston vahvistuminen.

Plyometristä harjoittelua voit tehdä niin kotona kuin kuntosalillakin. Alla oleva video keskittyy alaraajojen plyometriseen harjoitteluun.

Katso video ”Tehokas plyometrinen treeni jaloille” ja ota tämä tehokas treenimuoto osaksi rutiinejasi. Jos video ei näy, katso video täältä!

https://www.youtube.com/watch?v=EohnKACzD6I

 

Pysy ajan tasalla uusista päivityksistä: