Isot pakarat pienillä vastuksilla 2.0 – Sanna Laitinen

tammi 3, 2018 | Naisten treeni, Tikis | 0 Kommenttia

Meneekö sinullakin pakaratreeni välillä kirjaimellisesti reisille? Ei hätää, personal trainer ja Kesäkuntoon valmentaja Sanna Laitinen näyttää, miten saat pakaratreenistä paljon irti ilman suuria painojakin!

Isot pakarat pienillä vastuksilla 2.0.

Liikkeet:

1. SUPERSARJA – 3 kierrosta:
Leveä kyykky x 20
Suorin jaloin maastaveto x 20

2. Lonkanojennus selkäpenkissä 3 x 20

3. Korokkeelle nousut 3 x 20

4. Staattinen askelkykky pumppauksilla 3 x 20

5. Jalkojennosto (jumppapallon kanssa) päinmakuulla 3 x 40

Tsekkaa Sannan aikaisempi ”Pakarat pyöreiksi” -treeni täältä 

ARTIKKELIT

Treenaaminen

Treeniosiossa keskitytään nimensä mukaisesti treeneihin – olipa kyseessä sitten rasvanpoltto, parhaat liikkeet pyöreiden pakaroiden kasvatukseen, asiaa suoritustekniikasta tai aerobisen merkityksestä. Motivoidu, opi uutta ja ota parhaat vinkit käyttöön seuraaviin treeneihisi.

ARTIKKELIT

Ravinto & Palautuminen

Ravinto ja palautuminen jaksavat puhuttaa aina. Mitä, miten ja kuinka usein tulisi syödä? Entä puolestaan lepääminen – montako lepopäivää viikossa on tarpeeksi? Tsekkaa täältä kaikki artikkelimme, jotka käsittelevät näitä tärkeitä teemoja.

ARTIKKELIT

Reseptit

Haluatko syödä hyvin ja monipuolisesti, mutta samalla terveellisesti? Tikiksen supersuositut reseptit ovat terveellisiä ja boostaavat treeniä, mutta hivelevät myös makunystyröitä. Löydä oma suosikkisi muun muassa aamupala-, ja herkkureseptien joukosta! Nam!

ARTIKKELIT

Lifestyle

Treenaaminen ei ole ainoastaan harrastus, se on elämäntapa! Olipa kyseessä sitten “meal prepping”, vinkit parhaisiin treenivaatteisiin tai lahjavinkit treenaavalle, kaikki lifestyle-sisältö löytyy täältä. Varoitus! Jotkut artikkeleistamme saattavat aiheuttaa suupielten kääntymistä ylöspäin.

TIKIKSEN 6 KK TREENIOHJELMA
Tikiksen suosituin verkkovalmennus sopii parhaiten henkilölle, jolla on jo hiukan kokemusta kuntosaliharjoittelusta.

Pysy ajan tasalla uusista päivityksistä: