Isot pakarat pienillä vastuksilla 2.0 – Sanna Laitinen

Meneekö sinullakin pakaratreeni välillä kirjaimellisesti reisille? Ei hätää, personal trainer ja Tikis-valmentaja Sanna Laitinen näyttää, miten saat pakaratreenistä paljon irti ilman suuria painojakin!

Liikkeet:

1. SUPERSARJA – 3 kierrosta:
Leveä kyykky x 20
Suorin jaloin maastaveto x 20

2. Lonkanojennus selkäpenkissä 3 x 20

3. Korokkeelle nousut 3 x 20

4. Staattinen askelkykky pumppauksilla 3 x 20

5. Jalkojennosto (jumppapallon kanssa) päinmakuulla 3 x 40

 

Kaipaatko lisää treeni-, ravinto- ja motivaatiovinkkejä? Sanna vetää Tikiksen Kesäkuntoon -valmennusta, joka starttaa maanantaina 8.1.2018. Tsekkaa lisäinfoa ja liity mukaan täältä.

Seuraa Sannaa Instagramissa nimellä @sannalaitinen.fi ja katso Sannan aikaisempi ”Pakarat pyöreiksi” -treeni täältä!

Lisää kiinnostavia artikkeleita:

Pysy ajan tasalla uusista päivityksistä: