Isot pakarat pienillä vastuksilla 2.0 – Sanna Laitinen

Meneekö sinullakin pakaratreeni välillä kirjaimellisesti reisille? Ei hätää, personal trainer ja Tikis-valmentaja Sanna Laitinen näyttää, miten saat pakaratreenistä paljon irti ilman suuria painojakin! Miten saada isot muodakkaat pakarat?

Isot pakarat pienillä vastuksilla 2.0.

Liikkeet:

1. SUPERSARJA – 3 kierrosta:
Leveä kyykky x 20
Suorin jaloin maastaveto x 20
2. Lonkanojennus selkäpenkissä 3 x 20
3. Korokkeelle nousut 3 x 20
4. Staattinen askelkykky pumppauksilla 3 x 20
5. Jalkojennosto (jumppapallon kanssa) päinmakuulla 3 x 40

Tikiksen Kesäkuntoon -valmennus

HUIPPUSUOSITTU NETTIVALMENNUS, JONKA TARKOITUKSENA ON KIINTEYTTÄÄ KESÄKSI JA SAADA URHEILULLISEMPI KROPPA!

Kaipaatko lisää treeni-, ravinto- ja motivaatiovinkkejä? Sanna vetää Tikiksen Kesäkuntoon -valmennusta, joka starttaa maanantaina 8.1.2018. Tsekkaa lisäinfoa ja liity mukaan täältä.

Seuraa Sannaa Instagramissa nimellä @sannalaitinen.fi ja katso Sannan aikaisempi ”Pakarat pyöreiksi” -treeni täältä!

Treenivaatteita tästä

Lisää kiinnostavia artikkeleita:

Pysy ajan tasalla uusista päivityksistä: