facebook_pixel

TIKIKSEN SUOSITUT NETTIVALMENNUKSET

Tikiksen nettivalmennuksien avulla saat selkeän suunnitelman, jonka avulla opit paljon saliharjoittelusta ja ruokavaliosta sekä saat runsaasti motivaatiota.

TUTUSTU TIKIKSEN JO TUHANSIEN ASIAKKAIDEN SUOSITTELEMIIN NETTIVALMENNUKSIIN

6KK TREENIOHJELMA

Tikiksen suosituin verkkovalmennus sopii parhaiten henkilölle, jolla on jo hiukan kokemusta kuntosaliharjoittelusta. Päätavoitteena on kasvattaa lihasta sekä oppia treenaamaan nousujohteisesti. Nimensä mukaisesti ohjelma sisältää treenisuunnitelman liikkeineen sekä sarja- ja toistomäärineen kuuden kuukauden ajalle. Ohjelma päivittyy aina kahdeksan viikon välein. Valmennuksessa on useita valmentajia.

KESÄKUNTOON (EI MYYNNISSÄ)

Supersuosittu valmennus on suunnattu naiselle, joka haluaa kiinteytyä kesäksi. Päätavoitteena on saavuttaa kesäksi urheilullisempi vartalo. Kahdeksanviikkoinen ohjelma sisältää treenisuunnitelman (liikkeet, sarja- ja toistomäärät) kuntosalille ja/tai kotiin sekä monipuolisen ruokavalion. Ohjelma päivittyy neljän viikon jälkeen. Osallistujilla on oma aktiivinen Facebook-ryhmä. Valmentajana toimii Personal Trainer Sanna Laitinen.

SALISTARTTI

Valmennus on suunnattu henkilölle, jolla ei juurikaan ole kokemusta kuntosaliharjoittelusta tai jolla on ollut pidempi tauko harjoittelussa. Päätavoitteena on kehittää lihaskuntoa, lisätä tietotaitoa turvallisesta ja tavoitteellisesta treenaamisesta. Valmennus sisältää treenisuunnitelman (liikkeet, sarja- ja toistomäärät) kuntosalille sekä reilusti informaatiota harjoitteluun liittyen. Ohjelmaa kannattaa noudattaa noin 4-8 viikkoa.

6KK JATKO

Valmennus sopii henkilölle, joka on käynyt 6 kk-valmennuksen tai omaa enemmän kokemusta kuntosaliharjoittelusta. Päätavoitteena on kasvattaa lihasmassaa. Kuuden kuukauden valmennus sisältää treenisuunnitelman (liikkeet, sarja- ja toistomäärät, erikoistekniikat) sekä tarkkaan laaditun ruokavalion. Ohjelma päivittyy aina kahdeksan viikon välein. Valmentajina toimivat Elmeri ja Aino.

KESÄKUNTOON JATKO (MYYNNISSÄ)

Valmennus on suunnattu Kesäkuntoon-valmennukseen osallistuneille. Päätavoitteena on jatkaa siitä mihin Kesäkuntoon-valmennuksessa jäätiin: kiinteyttää ja saavuttaa urheilullisempi vartalo. Kahdeksanviikkoinen ohjelma sisältää treenisuunnitelman (liikkeet, sarja- ja toistomäärät) kuntosalille ja/tai kotiin sekä ruokavalion. Ohjelma päivittyy neljän viikon jälkeen. Osallistujilla on oma Facebook-ryhmä. Valmentajana toimii Sanna.

LEUANVETO (17.7.2017)

Valmennus on suunnattu henkilölle, joka haluaa oppia vetämään ensimmäisen leukansa tai kasvattaa leuanvetomaksimiaan. Päätavoitteena on kasvattaa toistomäärää sekä vahvistaa selän lihaksia. Kahdeksanviikkoisen ohjelman sisältö määräytyy osallistujan lähtötason mukaan. Valmennus sisältää varsinaisen ohjelman lisäksi lämmittely- ja venyttelyvideot, valmentaja-Tommin tuen ja osallistujien oman Facebook-ryhmän.

6KK PRO (EI MYYNNISSÄ)

Valmennus sopii jo hieman treenitaustaa omaavalle henkilölle, joka haluaa päästä ”elämänsä kuntoon”. Ohjelma on rakennettu pilottiryhmän kanssa, ja se on Tikiksen valmennuksista laajin. Valmennus sisältää muun muassa treenisuunnitelman liikkeineen sekä sarja- ja toistomäärineen kuuden kuukauden ajalle, ruokavalion ja lihashuolto-ohjeet. Osallistujilla on oma Facebook-ryhmä. Valmentajina toimivat Tommi ja Sanna.

TIMMI MIMMI (EI MYYNNISSÄ)

Valmennus on suunnattu naiselle, jolle saliharjoittelu on tuttua, ja joka haluaa treenata kuntosalilla nousujohteisesti, saavuttaa tuloksia ja kiinteytyä. Ohjelman päätavoitteena on auttaa saavuttamaan urheilullisempi vartalo. Kahdeksanviikkoinen ohjelma sisältää treenisuunnitelman (liikkeet, sarja- ja toistomäärät) kuntosalille sekä monipuolisen ruokavalion. Ohjelma päivittyy neljän viikon jälkeen. Päävalmentajana toimii Janni.

SELKÄ KUNTOON

Valmennus on suunnattu henkilölle, joka haluaa vahvemman selän. Se sopii kaikille treenitaustasta riippumatta. Valmennuksen päätavoitteena on vahvistaa selän lihaksia. Näin voidaan ennaltaehkäistä niska-hartiaseudun ongelmia, parantaa selän liikkuvuutta ja saavuttaa vahvempi keskivartalo. Kahdeksanviikkoinen valmennus sisältää treenisuunnitelman, joka koostuu yhteensä kahdeksasta treenistä selkeine treenivideoineen. Valmentajan toimii Sanna.

TIKIKSEN NETTIVALMENNUSTEN AVULLA SAA SELKEÄN SUNNITTELMAN, JONKA AVULLA SAAT TULOKSIA