Lisää räjähtävyyttä näillä liikkeillä! – Marjo Pietilä (treenivideo)

Kaipaatko treeniisi lisäpotkua tai haluaisitko kokeilla jotakin perinteisestä salitreenistä poikkeavampaa? Tällä videolla personal trainer ja Tikis-valmentaja Marjo Pietilä näyttää, miten saat lisää räjähtävyyttä treeniisi! Liikkeet ovat haastavia ja koko kroppaa kuormittavia. Erityisesti korostuvat sekä keskivartalon hallinta että voima. Tsekkaa videolta Marjon vinkit ja liikkeet ja kokeile osana omaa treeniäsi!

Stressinhallinta: Ota nämä vinkit käyttöön taistossa stressiä vastaan!

Stressi on elimistön reaktio muutokseen. Sekä hyvät että huonot muutokset voivat aiheuttaa stressiä. Stressi kuuluu elämään. Olennaista on se, kauanko stressivaihe kestää – hetkellinen stressi voi olla jopa hyödyllistä ja auttaa pääsemään hyviin suorituksiin. Pitkäaikainen stressi taas kuormittaa elimistöä sekä henkisesti että fyysisesti. Nykyisessä hektisessa maailmassa stressinhallinta on tärkeä osa-alue oppia. Nappaa talteen Tikiksen vinkit ja opi hallitsemaan stressiä.

Isot pakarat pienillä vastuksilla 2.0 – Sanna Laitinen

Meneekö sinullakin pakaratreeni välillä kirjaimellisesti reisille? Ei hätää, personal trainer ja Tikis-valmentaja Sanna Laitinen näyttää, miten saat pakaratreenistä paljon irti ilman suuria painojakin! Liikkeet: 1. SUPERSARJA - 3 kierrosta: Leveä kyykky x 20 Suorin...

Treenaajan nopeat välipalat

Kiireisen arjen keskellä treenille saatetaan rynnätä suoraan töistä, tai sitten kotona ehtii käydä kääntymässä vain pikaisesti. Lounas on jo syöty muutama tunti sitten ja kroppa huutaa energiaa, jotta iltapäivän treeneissä jaksaa painaa täysillä.Tässä vaiheessa apuun rientävät helpot, ravitsevat  ja nopeat välipalaideat, joita kannattaakin olla muistissa kiireisen päivän varalle.

Vipunosto – pyöreän olkapään perusliike

Kun pohdit mielessäsi vipunostoa, mitä sinulle tulee mieleen? Lihaksikas nuori mies repimässä 14 kilon painoilla epäkkäät väärällään vai kenties ”en halua liian isoja lihaksia” -asenteen omaava nainen muutaman kilon vastuksella?

Venyttele oikein – lisää liikkuvuutta!

Liikkuvuus ja venyttely ääriasentoihin on toisille kuin taiteenlaji, jossa notkeus pääsee oikeuksiinsa ja taipuminen on ihailtavan helppoa. Toinen puolestaan tuskailee kurottaessaan kohti varpaita. Tiedätkö, miksi saliharrastajan tulisi venytellä?

Ei tuloksia

Hakemaasi sivua ei löytynyt. Yritä muuttaa hakuasi, tai käytä yläpuolella olevaa navigointia löytääksesi kirjoituksen.